کارناوالِ افکار

سلام!

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ
سلام!
این اولین مطلبیه که اینجا میزارم... راستش رو بخوای خیلی وقته می خوام بیام اینجا و یه چیزی بنویسم... اما هی نشده... همیشه شروع کردن برام سخت بوده...
اما حالا که اینجام لازمه چند تا نکته رو بگم:
اول اینکه من اینجا رو برای خودم ساختم... یعنی هدفم از ساختنش ثبت یه سری مطلب بوده که می ترسم فراموش کنم... دلم می خواست یه جا باشه که نوشته هامو ، خاطره هامو.. حالمو... احوالمو.... سپید رویمو..... سیه مویمو...... و خلاصه کلی چیزو توش نگه دارم... :دی
دوم... برای تویی که می خوانی...
اون بغل یه عنوان هست به نام "از دیگران" ، که من مطالب جالبی که اینور اونور می بینم رو توش ثبت می کنم، اغلب شعرایی هستن که خوشم میاد... سعی میشه حق کپی رایت رعایت بشه مگر وقتایی که مولفو پیدا نکنم... :دی ( در ضمن مطالب اون قسمت توی صفحه اصلی نمیاد! )
سوم، درباره ی دوم!
مطالبی که توی این قسمت قرار داده میشن به هیچ وجه نشون دهنده تایید نوسنده شون یا حتی بعضا خود مطلب از طرف من نیست... صرفا برام جالبن... یا از نظر ادبی نظر منو جلب کردن...به هرحال من هیچ مسئولیتی  رو در این زمینه قبول نمی کنم! :دی

در آخر هم از تمام کسایی که به اینجا سر میزنن تشکر می کنم... منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستم : )
 
پ.ن: راستی یه نکته ای رو که یادم رفت بگم اینه که ممکنه یه مطالبی رو اینجا منتشر کنم که قبلا تو فضا های دیگه مطرح کردم...( قسمت آرشیو!) که دلیلشم اینه که اینجا به صورت جامع همه ی مطالبی رو که می خوام در بر بگیره :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی