کارناوالِ افکار

به 12 ساعت قبل فک کنم!

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ق.ظ

سلام! 

اینجا تهران، خوابگاه دانشگاه شریف (دخترونه : دی) 

با این که دیروز از 6 صبح بیدار شدم و قبلشم خوب نخوابیدم، و کل دیشبم 2 ساعت بوده استراحتم، الان یه حسی از خواب نیومدنو دارم :-) 

... 

+به 12 ساعت پیش فکر کن، یه چیزی حدودای 3 بعد از ظهر روز قبل.... 

- هممم... من اون موقع خواب بودم! یعنی تازه به زور چشمم روی هم رفته بود که با صدای زنگ تلفن تو بیدار شدم! 


این مطلب ادامه داره ها...

۹۳/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی