کارناوالِ افکار

غریب آمده ام که غریب تر برگردم!

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

امام رضای عزیزم...
خودتون بهتر از هر کسی میدونید، هیچ کسی توی هیچ کجای این دنیا مثل شما نمیشه برای من....
تا حالا نشده چیزی از شما بخوام و به من نداده باشینش.... میدونم آدم خوبی نیستم...ولی به قول شاعر:

خودت اجازه نده بعد از این گناه کنم/ زیاد روی من و توبه ام حساب مکن!

من از شما تو این سفر یه چیزی از ته دل برای خودم خواستم.... یادتون نره ها....
قول دادین بهم... غریب اومده بودم... قول دادین غریب تر برگردم... قول دادین!

در ضمن تولدتونم مبارک!


۹۳/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی